Nocami...

Jestem jędza, wiem. Nie zaglądam, nie odpisuję, wredna. Ale jeszcze nie mogę :( Za to wygląda, że z moją psiną lepiej, szwy zdjęte, brzuszek się goi, a na oczka coraz więcej widzi - więc chociaż u mnie nadal nie jest wesoło to i tak chodzę szczęśliwa :)

A jak już wieczorem mam chwilę, to szyję troszkę... o, takie cusie:





Kilka innych rzeczy jeszcze mi się zebrało, ale już nie zdążyłam więcej fotek zrobić, uciekam niańczyć :)

I znów mam nadzieję, że już niedługo do Was wszystkich zajrzę, pozachwycam się i ponatycham... Będę się starać, bo całkiem wypadłam z obiegu!
Pozdrawiam,
ushii

34 komentarze :

  1. Cudne sa Twoje nowe rzeczy, biale i zimowe, a jednoczesnie lekkie, przypominajace francuskie lato:)
    Dobrze, ze psinka juz zdrowieje, ja nie moglabym bez moich milusinskich, nawet teraz kota mi siedzi na kolanach i sie ciezko pisze:)
    Wracaj szybciutko do nas, zapraszamy:)
    Sciski;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulu zdrówka,zdrówka i jeszcze raz zdrówka.
    Cusie są piękne!Delikatne,romantyczne,zniewalające.

    Czekam na Ciebie,wracaj jak najszybciej.

    Pozdrawiam cieplutko Ciebie i psinkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Droga, coś Ty najlepszego wymodziła! I znowu do Ciebie będę musiała napisać i poprosić o takie cuda dla mnie:)

    ech, muszę tylko pieniążki uzbierać i zamówienie w tym roku na pewno złożę u Ciebie:):)

    Piękności!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że z psinką już lepiej. Jeszcze kilka dni i znów będzie hasała :) Piękne cuda uszyłaś.. takie delikatne :) Wzorek na woreczku bardzo, ale to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne "cusie"
    Wygłaszcz psine!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne rzeczy szyjesz...
    Duzo zdrowka dla psinki, trzymaj sie cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymaj sie Ushii, wszystko bedzie dobrze, zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakież eteryczne te Twoje cudeńka! Subtelne, aż ma się wrażenie, że jak się dmuchnie, to fru do nieba:)
    Ciepełko zostawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny biały pościk:) Pięknie tworzysz! Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego Ula! Dla Ciebie i psinki! Mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej :)
    A "cusie" są cudowne! FANTASTYCZNE!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię twoje woreczki i inne cuda , to sa nadruki, transfery czy stempelki

    OdpowiedzUsuń
  12. Uleńko Kochana mam nadzieję,że u Ciebie będzie już tylko lepiej i szybko wrócisz!
    Cusie śliczne,bardzo romantyczne.
    Przesyłam moc uścisków dla Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wrażenie PIORUNujące.... pięknie, delikatnie, miękko mi się zrobiło... FANtastycznie!!!! zdrówka i szybkich powrotów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ściskam Was mocno !
    Piękne 'cusie' wyszły, takie lekkie i delikatne w materii.
    Wygłaskaj pieseczka, niech szybciutko wraca do formy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne białe zdjęcia - takie czarodziejskie, oniryczne...

    Same przedmioty jak zwykle - podziwiam.
    Szybkiego powrotu do zdrowia życzę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooooo, jakie cuuuudne :))

    Trzymaj sie dzielnie.
    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje cusie-lux po prostu!
    Siły Ci życzę duzo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że psinka wraca już do zdrowia. To w dużej mierze dzięki Twojej trosce.
    A cusie bardzo mi się podobają. Maja w sobie to Coś!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Najwazniejsze, ze psince sie polepsza. Twoje "szycia" sa przepiekne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak z psinką lepiej, to teraz musi być już tylko dobrze. Tego Ci szczerze życzę.
    A "cusie"?
    Sama widzisz jak wprowadzają nas w zachwyty :)
    Moc pozdrowień i dużo siły!

    OdpowiedzUsuń
  21. My tu cierpliwie czekamy - i kazdymi nowymi cudownosciami sie roskoszujemy:)
    Trzymaj sie Ulenko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowności...
    Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne rzeczy tworzysz, zapraszam po wyróżnienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ushi,
    te cusie sa przepiekniaste!
    poglaszcz psinke,
    pozdrawiam
    Magdalena/Color Sepia

    OdpowiedzUsuń
  26. eee no piekne delikatne rzeczy wyprodukowalas :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Ushi,
    dziekuje ci za do bolu szczery komentarz...co do cieni to sa takie akuratne, jak na zdjeciu...nie mniej ani wiecej...a obraz to "tribute" dla
    fotografa ktore to ujecie przedstawil...ja jestem zakochana w tej kompozycji...moze poprostu inaczej widzimy swiat...i chyba na cale szczescie, bo inaczej nudno by bylo.
    pozdrawiam serdecznie, dobrej nocy
    Magdalena/Color Sepia

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj
    Same slicznosci u Ciebie na blogu , te cudne wzory mmmm....
    Mam nadzieje , ze rekonwalescencja psinki przebiega pomyslnie , niech jak najszybciej wraca do zdrowia !
    A Tobie zycze duzo slonca i wiatru , ktory odpedzi wszelkie klopoty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszam po odbiór wyróżnień

    OdpowiedzUsuń
  30. Ulcia dużo siły życzę i szybkiej wiosny bo wraz z nią obudzi się z zimowego uśpienia
    Fantastyczności wymodziłąś moja droga

    buziaki ode mnie i Miłka - Dorota

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne i delikatne....
    Zachwycające....

    Zdrówka życzę Tobie i psince myziaki :))

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń